AWAS KAKI MAKAN RAHSIA ANDA TELAH TERBONGKAR

AWAS KAKI MAKAN RAHSIA ANDA TELAH TERBONGKAR. Kat sini siapa kaki makan? Atau ada kawan atau pasangan kaki makan. Pernah tak korang perhati cara mereka makan? Pernah tak korang perasan kadang2 cara mereka menikmati makanan tu berubah? Pernah tak korang hadapi 16 perkara ni bila berhadapan dengan kaki makan?


Orang yang suka makan ni sebenarnya menunjukkan rasa,mood & emosi mereka melalui makan tapi kadang2 kita je yang tak perasan. Bila kita tengok mereka masih makan kita anggap tiada apa yang berubah sedangkan ada sesuatu yang sedang mereka sembunyikan & mungkin mereka sedang tunjukkan pada kita ketika mereka makan cuma kita yang tak perasan.

Anda kena bersedia hadapi kemungkinan & kejutan bila ada kawan atau pasangan kaki makan ni. Nak tau apa sebab kenapa anda kena selalu bersedia Kalau ada kawan atau pasangan kaki makan meh la korang baca artikel ni >>16 Perkara tentang Kaki Makan Yang Perlu Anda Tahu << supaya anda lebih memahami kawan atau pasangan anda yang suka makan. Bukan apa kadang2 orang yang suka makan ni bukan lebih sayangkan makanan dari anda cuma dia lebih suka makan dari buat benda lain atau buat sesuatu aktiviti sambil makan.

Moral of the story.. Bila ada pasangan atau kawan yang suka makan memang kadang kita rasa enjoy sebab boleh tumpang makan tapi kadang2 buat kita risau bila kena tumpang bayar. hahaha
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "AWAS KAKI MAKAN RAHSIA ANDA TELAH TERBONGKAR"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top