DUHAI TEMAN


Duhai teman..
Mengertilah
Bukan kerana sayang.. Namun tida peluang
Bukan kerana lupa.. Namun tiada daya

Duhai teman..
Mengertilah
Aku tidak mengasingkan diri
Aku tidak menjauhkan hati
Cuma.. Derap kaki terkunci
Langkah ku cuma dasar perlu

Duhai teman..
Ini bukan alasan
Bukan juga penipuan
Kamu disana.. Punya sayap
aku di sini cuma kepak yang mampu berkuak
Namun tidak terbang
Seperti kamu.. punya ruang

Duhai teman..
Aku tidak pantas berdendam jika di benci
Aku tidak arif memusuhi
Jika ini menjadi herdikkan mu
Memuncung menyambut senyuman ku
Aku redha..
Kerana aku lebih tahu segalanya
Dari kamu yang melihat tanpa merasai
Betapa payah jika bibir terkunci
Langkah di gari
Hanya mampu berkata tidak
Pada semua yang mengajak.
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "DUHAI TEMAN"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top