AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Lagi Segmen dari Ben Ashaari kali ni bersiaran dari blog Dunia melekit ku lak..

http://www.benashaari.com/2011/04/segmen-aku-tak-suka-aku-tak-suka-laa.html

Kenapa saya tak suka Cik/En Anon (Anonymous)?
-Sebab saya tak suka orang misteri yang sorokkan identiti tapi berkata - kata macam hebat & berani. Kalau betul kamu tu hebat & berani sila tampilkan diri supaya saya tahu dari mana datangnya kamu.

Pengalaman Saya Bersama Cik/En Anon (Anonymous).
- Selain di kritik pedas dengan hujahnya berdasarkan hukum agama untuk membela sebelah pihak tapi mengutuk sebelah pihak lagi, lain - lain tu takde la gempak sangat komen cik/en Anon ni. Yang Peliknya kesalahan sebelah pihak tu tak di sebut.. Kesalahan Saya yang mengkritik pihak tu lak di pertikaikan. Nampak sangat komen beliau hanya membela sebelah pihak bukan menegur untuk kebaikan bersama. Kalau betul beliau ikhlas untuk berdakwah dalam komennya saya tak kisah beliau sebut kesalahan dua2 belah pihak.

Nasihat kepada yang suka mencaci maki.
-Kalaupun nak mengkritik gunakan bahasa yang sopan. Tak perlu maki hamun. Dengan maki hamun ni hanya memperlihatkan kebodohan & kelemahan orang yang komen tu jer. Wa tak respek lu la beb!

Okeis selesai sudah menjawab syarat - syarat dari segmen ni jom kita post link kat comment entri BA lak.
Share this article :
+
Previous
Next Post »
22 Komentar untuk "AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !"

btol 2 ... nk kritik gna bhsa elok apa salah nya kan..=.=

http://cekedismanis.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-kata-aku-tak-suka-aku-tak.html

datang dari blog ben...

'Kalaupun nak mengkritik gunakan bahasa yang sopan. Tak perlu maki hamun.'

Suka denga kata2 ni

saye pon tak suke tak suke..kalo komen baik2 tu saye suka saya suke..hehehe

mereka maki hamun sebab mereka cemburu

mai dari BA punye segmen tu.....

katakan tidak pada maki hamun!..hheheh

huhu..ramai yang sorok identiti lagi-lagi kalau mereke blogger femes emos

btol! ishhh..suah betol nak ngaku.. mcm nk lempang jek, huu... dr top 10 jugak, heheh.. NO.7

http://ikmalira87.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-kata-aku-tak-suka-aku-tak.html

BELIA BENCI ANONYMOUS

aku pun tak suka!! menci2!!

nabihancakap.
http://nabihancakap.blogspot.com

BELIA BENCI ANONYMOUS

aku pun tak suka!! menci2!!

nabihancakap.
http://nabihancakap.blogspot.com

nak2 yg ade mencarut2 , panassssss hati . nk kritik pon gune la ayt sopan sikit

tingtong..jenjaland dari blog abg benggggg

jalan dari belog abg ben. Hihi, :)

hehehhe.... good luck layan anon :)

komen bagai tang bab agama, kalau dia betul oklah tapi rasanya lagi baik kalau dia tonjolkan diri baru orang lebih respek.. tak banyak sikit kan kan kan..

Jumpa awak dari segmen abg BEN ASHAARI
Salam Kenal..
Nice blog sahabat..
best dapat follow ur blog..
keep moving on..
Klu free jemput singgah blog saya
http://fahmiefiras.blogspot.com/

Biasanya, kalau komen yang membina, lulu publish jer...Maknanya dia jujur..Tapi memang benci jugalah,kan yang suka menjatuhkan org tapi tak berani nak letak nama sendiri...huh

memang tak suke...
geram jer...
grrr....

keputusan dah kuar...
http://solomolo.blogspot.com/2011/04/keputusan-teka-solomolo.html

x yah hiraukan jew klu ade ANONYMOUS 2..

klu tak suke kene suke juge
ialah suke ke tak suke ke
kene suke juge

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top