ALAMAK! MANA HILANG DUIT DALAM AKAUN SAYS.COM SAYA?!

kalau ada ramai yang panik pasal earning says yang dah hilang kesemuanya.. mari sini kita pakat2 mencari di mana duit tu pergi & apa dah jadi dengan says.

Bagi depa - depa yang mendaftar dengan says & menjana duit poket dengan iklan2 says tak perlu panik sebabnya says cuma berpindah ke fasa & rumah baru. Dah di perjelaskan kat says.com kemana dorang pergi.

Kami telah berpindah ke 8Share!

Hai pengguna setia SAYS!
Setelah penggunaan Stories dan Specials semakin meningkat, kami telah menerima maklum balas bagaimana Specials boleh menjadi lebih baik jika mempunyai tempat sendiri. Jadi, kami telah mengambil keputusan untuk memindahkan Specials ke rumah yang baru.
Rumah baru yang dimaksudkan ialah 8Share.com. Dengan wujudnya rumah baru ini, kami boleh menumpukan lebih perhatian untuk meningkatkan kualiti Specials.Dengan ini, Specials tidak lagi akan dipaparkan di SAYS.com, tapi boleh didapati di 8Share.com.
Bagaimana dengan akaun saya di SAYS?
Anda boleh menggunakan akaun sama yang anda ada untuk mengakses kedua-dua laman web SAYS dan 8Share. Kami masih satu keluarga :)
Bagaimana dengan duit dan ganjaran saya?
Jangan risau. Semua duit yang telah dikumpulkan melalui SAYS Specials telah dipindahkan ke 8Share. Contohnya, jika anda mempunyai RM68.80 dalam akaun SAYS anda, RM68.80 tersebut telah berada dalam akaun 8Share anda.
Untuk ke website 8share boleh clik sini >> 8SHARE <<
 Untuk masa ini, 8Share adalah lebih kurang sama dengan Specials, tapi kami yakin dengan pemindahan ini, banyak perubahan yang boleh dilakukan dari masa ke semasa untuk meningkatkan proses perkongsian ke tahap yang lebih baik.


 Jadi marilah kita sama2 berhijrah kesana yer pemegang akaun says.com. Pada mereka yang nak join kita sama2 cari duit poket sambil online boleh clik kat SINI. tak perlu modal apa2 selain rajin share iklan kat twitter facebook @ mana2 saja korang rasa banyak kawan online ni.

**peluang menjadi angkasawan kat sini >> ANDA MUNGKIN BAKAL KE ANGKASA <<
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "ALAMAK! MANA HILANG DUIT DALAM AKAUN SAYS.COM SAYA?!"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top