10 CARA PALING KEJAM UNTUK BERPISAH DENGAN TELEFON

10 CARA PALING KEJAM UNTUK BERPISAH DENGAN TELEFON. Zaman sekarang memang susah kita nak berenggang dengan telefon. Dah macam kembar siam je. Melekat 24 jam kat tangan sampai dah tak peduli orang sekeliling. Berdunia dengan smartphone je katanya. Sampai satu ketika bila dah kehilangan seseorang atau sesuatu baru nak sedar betapa gadget telah mensia siakan banyak waktu dengan orang yang kita sayang.


Bila dah sedar baru la rasa benci dengan smartphone. Mula belajar nak berenggang sebab tak nak kehilangan lebih banyak masa berharga dengan mereka2 yang lebih penting dalam hidup. Macam macam cara buat nak berpisah dengan telefon tapi tak berjaya jugak. Tetap rasa nak pegang2, picit2 katanya.. Tahap ketagihan tu sukar di kikis.

jangan risau.. anda yang ada masalah ketagihan dengan telefon ada cara anda untuk berpisah dengan mereka. Cara ni confirm korang takkan bertemu semula dengan mereka yang banyak melalaikan & membuatkan anda jadi jauh dengan orang orang tersayang. Nak tau macam mana caranya.. Awas! ianya agak kejam tapi sangat berbaloi kalau buat. Nak tahu caranya meh tengok sini >> 10 Cara Berpisah Dengan Telefon Anda tanpa Anda rasa Ingin Berpaling lagi kearahnya <<

Pada yang mempunya penyakitkan ketagih dengan handphone boleh mencuba. Semoga masa masa berkualiti anda di manafaatkan sebaik mungkin bukan hanya mengadap dunia maya depan skrin handphone je. Peace Yo!
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "10 CARA PALING KEJAM UNTUK BERPISAH DENGAN TELEFON"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top