YANG SUKA KE CHINA KENA TAHU PASAL NI

YANG SUKA KE CHINA KENA TAHU PASAL NI. Sapa kat sini suka ke china? Tak kisah la atas urusan kerja atau bercuti. Atau merancang percutian ke negara china. Kalau korang golongan yang di sebut korang kena baca entri ni sampai habis yer. Bukan apa takut korang terlepas pandang sesuatu yang mungkin buat anda menyesal pulak.


Kalau yang berhajat nak ke china.. Korang kena ke satu tempat ni yang di kenali sebagai kota budaya. Kenapa mesti ke situ?? Sebabnya kat situ memang satu destinasi percutian yang sangat menarik selain terkenal dengan keindahan semulajadi yang mungkin tak sama dengan tempat tempat lain. Dan sebab alam semulajadi dia yang unik & cantik tu jugak menjadi tempat pengambaran untuk filem Avatar. Nak tau kat mana tempat tu meh tengok kat sini >> Adakah anda tahu bahawa 'Avatar' Hollywood blockbuster filem difilemkan di bandar ini? <<

Memang kalau korang tengok gambar2 tempat tu hati mesti terpaut. Sangat2 cantik & keindahan alam semulajadinya. Bandar tu jugak sudah berusia lebih dari 3000 tahun & banyak artifak2 purba di simpan di situ.
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "YANG SUKA KE CHINA KENA TAHU PASAL NI"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top