BUDAK LELAKI 8 TAHUN BERBINIKAN WANITA 61 TAHUN


Bayangkan anda mempunyai anak berusia 8 tahun, yang masih belajar dalam darjah dua di sekolah. Dalam usia 8 tahun, kanak - kanak seharusnya menikmati zaman kanak kanak dengan belajar, bermain & berkawan dengan rakan sebaya tapi tidak bagi budak lelaki yang bernama Sanele Masilela dari Afrika Selatan yang terpaksa berkahwin dengan seorang wanita berusia 61 tahun, Helen Shabagu, di hadapan 100 tetamu.

Pasangan itu bertukar cincin dan mencium dalam satu majlis di Tshwane, Afrika Selatan, Sanele mendakwa nenek moyang mati yang meminta dia melakukannya.

 Tetapi beliau dan pengantin perempuan tidak menandatangani sijil perkahwinan dan tidak tinggal bersama.

Keluarganya, yang membelanjakan £ 1.500 pada perkahwinan, menegaskan ia hanya ritual dan tidak sah di sisi undang-undang.

Sanele berkata: "Saya memberitahu ibu saya, saya mahu berkahwin kerana saya benar-benar tidak mahu.

"Saya gembira bahawa saya berkahwin dengan Helen. Apabila saya tua saya akan berkahwin dengan seorang wanita seusia saya. "



Adakah korang akan berkahwin dengan wanita sebaya nenek korang semata mata kononnya sebab nenek moyang yang dah mati suruh buat benda tu???

P/S : Tapi zaman sekarang ramai gadis yang kawen dengan lelaki yang sebaya atuk mereka sebab kaya raya, kan?? kekekeke 

Nak tengok koleksi gambar kawen dorang boleh clik sini >> BUDAK 8 TAHUN KAWEN WANITA TUA <<


** Tip untuk segar selepas bangun pagi & tak rasa mengantuk lagi kat sini >> TIPS UNTUK TIDAK MENGANTUK MASA BANGUN PAGI <<

** Jom main pondok2 kat sini manatau pondok korang dapat TV HD LED & Dapat duit dapur RM10,000 >> Main Pondok2 & Dapat TV HD LED juga RM10,000

** Nak belajar main gitar percuma dengan artis jom clik sini >> Belajar main gitar dengan artis secara percuma <<
Share this article :
+
Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "BUDAK LELAKI 8 TAHUN BERBINIKAN WANITA 61 TAHUN"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top