INILAH HOTEL PERCUMA UNTUK GELANDANGAN DI MALAYSIA

INILAH HOTEL PERCUMA UNTUK GELANDANGAN DI MALAYSIA. Bukan semua orang bernasib baik ada tempat tinggal yang selesa & hidup dengan sempurna. Ada insan di uji dengan kehidupan yang daif & tak ada tempat tinggal. Banyak sebab benda2 macam ni berlaku. Kalau kat KL ni.. bukan semua gelandangan tu pemalas tapi ada yang bekerja cuma tidak mampu menyewa rumah atau bilik sebab terlalu mahal & di luar kemampuan mereka. Jadi mereka terpaksa menjadi gelandangan. Ada jugak yang jenis pemalas tak kisah asal boleh tidur sudah. Kat kaki lima pun dia tak kisah tapi yang pasti kalau di beri pilihan mana ada orang pilih hidup susah. Semua orang nak hidup yang selesa walaupun tak kaya raya.


Atas keprihatinan terhadap nasib golongan gelandangan ni maka Pertubuhan wanita,keluarga & masyarakat yang di kendalikan oleh Yayasan Kebajikan Negara telah membina satu hotel untuk persinggahan sementara golongan gelandangan ni. Walaupun ia bukan tempat tinggal tetap tapi sekurang kurangnya memberi mereka tempat untuk tidur dengan selamat di malam hari. Syarat untuk menginap di situ anda haruslah warganegara Malaysia yang mempunyai IC & boleh menginap di situ selama 2 minggu.

Banyak kemudahan di sediakan kat situ selain makan & minum & tempat tidur yang selesa.. Kalau anda nak tahu apa kemudahan yang di sediakan & dimana lokasi hotel percuma untuk golongan gelandangan ni boleh korang tengok kat sini >> Hotel Percuma Untuk Golongan Gelandangan <<
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "INILAH HOTEL PERCUMA UNTUK GELANDANGAN DI MALAYSIA"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top