CARA NAK UJI SEJAUH MANA ANDA DI SAYANGI & MENYANYANGI

CARA NAK UJI SEJAUH MANA ANDA DI SAYANGI & MENYANYANGI. Setakat cakap semua orang boleh cakap.. sayang cinta kasih bagai kan. Yelah modal air liur je...  Cuba suruh buktikan. Sejauh mana kesungguhan, keikhlasan & kejujuran mereka sayangkan kita. Tapi zaman sekarang perbuatan pun boleh di tipu. Dia buat kekonon macam sayang kita padahal dia ada niat sebaliknya. Lepas dapat apa yang di hajati dia tinggalkan je kita terkontang kanting.


Jadi zaman sekarang ni susah untuk kita tahu siapa sayang atau nak ambil kesempatan. Manusia sekarang boleh jadi macam2 watak. tak perlu atas stage atau depan camera depan nak berubah watak. Jadi kadang2 kita sendiri tak boleh detect orang tu cuma tipu cakap sayangkan kita. Sebab tu kita terpedaya.

Tapi masih ada cara untuk kita tahu sejauh mana kita di sayangi atau menyayangi seseorang. Cara nya meh test kat sini >> Sejauh mana anda menyanyangi seseorang << Pass ke fail try test tengok. hehehehe

Moral of the story.. walaupun banyak penipu hati orang tapi masih ada lagi pencuri hati yang ikhlas ingin memiliki orang yang dia sayang dengan cara yang betul. Cuma tengok pada cara seseorang tu mencuri hati kita.. Kalau cara pun dah tak betul, tak mustahil niat dia pun dah terpesong.
Share this article :
+
Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "CARA NAK UJI SEJAUH MANA ANDA DI SAYANGI & MENYANYANGI"

Jangan mudah terpedaya dengan hantu atau buaya di dunia nie

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top