INI YANG PERLU ANDA TAHU TENTANG SMARTPHONE HUAWEI MATE S

INI YANG PERLU ANDA TAHU TENTANG SMARTPHONE HUAWEI MATE S. Aku mengaku aku kurang sangat kejar teknologi smartphone ni sebab laju sangat. Kalau nak kejar yang terkini boleh tersungkur jugak la sebab tu aku pilih untuk setia bersama Galaxy Y jer. hahaha. Takpe la biarpun Galaxy Y dah masuk zon pinggir kubur.. Selagi dia bernyawa selagi tu tak ada kata 'Pencen' untuk dia. Dia kena juga berkhidmat pada orang yang dah beli dia.


Tadi tertengok la iklan pasal Huawei Mate S.. amboi kemain dia sekarang. Dah boleh gores menang kekdahnya enpon ni. Lepas ni agen2 gores & menang kena up to date la.. Gores & menang atas skrin pulak guna huawei mate s baru orang confident dengan penipuan anda katanya. Hahaha...Bukan takat boleh gores & menang siap boleh ketuk2 macam ketuk pintu pulak. Nak tau apa fungsi ketuk2 ni korang tengok kat sendiri kat sini >> Boleh ketuk, cap jari & banyak ciri2 lain yang ada pada Huawei mate s <<

Aku setakat tengok je la.. Tengok la kalau duit melimpah ruah macam air banjir aku beli la sebijik buat anak aku main ketuk2 ramadan kat situ. hahahaha...
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "INI YANG PERLU ANDA TAHU TENTANG SMARTPHONE HUAWEI MATE S"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top