KORANG DAH TAHU KE PASAL SMARTPHONE NI?

KORANG DAH TAHU KE PASAL SMARTPHONE NI? Dia muncul depan mata aku time smartphone pra sejarah aku hilang. Yelah.. selagi tak hilang selagi tu tak rasa nak survey smartphone katanya. Aku kan jenis berkonsepkan alah membeli menang memakai. Beli sekali pakai sampai hilang katanya... hahahaha


Ok ok.. aku mengaku aku sedikit kurang ambil tahu tentang teknologi smartphone ni sebab aku bukan jenis minat tukar2 smartphone. Version baru ke hapa.. Selagi yang ada kat tangan masih berfungsi dengan baik memang itulah yang aku guna walau nak taip mesej terpaksa guna hujung kuku. Jelah guna jari asyik typo sebab skrin kecik katanya.

Tertengok la promosi Gila babas satu jenama smartphone yang terkenal dengan camera dia yang cantik ni. wah.. brand hebat ni dah ada smartphone dual sim.. Almaklum la orang2 sekarang ni kan nombor tel lebih dari satu. Jangan risau ni bukan klon atau china mari punya.. Bukan kualiti lowyat ok! Ni original brand. Tapi better korang tak payah tengok la bukan apa takut terbeli jugak hahaha.. Kalau degil meh usya >> Korang Dah Tengok Smartphone Dual Sim ni <<

Gamaknya.. ada tak sapa nak hadiahkan smartphone tu kat aku? hahahah
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "KORANG DAH TAHU KE PASAL SMARTPHONE NI?"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top