Saya Blogger Kedah


Okeis salam 1 Malysia Semua. Bagi mengkategorikan diri.. So saya join la segmen ni. Bagi dorang yang tertanya - tanya siapa nama empunya blog, dari celah mana dia datang, kat mana dia bersarang & apa yang best kat tempat dia tu.. Nah! Ini semua jawapan dari soklan2 korang tu.

Ini Bukan anak toyol yer.. Ini adalah diri saya yang sangat kementot tapi saya bukan yang katas meja alas kain itam tu tau! Yang sebelah tu
  1. Nama anda - Nursuria (Suria, abby, lekatlekit)
  2. Status anda - Bini orang yang belum beranak pinak
  3. Cara hubungi - Facebook (abbyfunny@yahoo.com) twitter (ugly_comot@yahoo.com) Blog : Selain blog ni blog peribadi :
  4. http://lekatlekitgurl.blogspot.com/
  5. Daerah/Jajahan - Kulim, Kedah
  6. Tempat tinggal -Damansara Damai, Sg Buloh Selangor
  7. Apa yang menarik di tempat anda - Kulim (Maybe Kulim Hi-Tech la kot) Damansara Damai (Takde yang menarik sangat pun)
Sesapa yang excited nak join boleh clik : Saya Blogger ??
    Share this article :
    +
    Previous
    Next Post »
    8 Komentar untuk "Saya Blogger Kedah"

    kak abby..kita sama2 org kedah la...tak sangka plak...boleh ckp kedah ja la lepaih nih..heheh

    damansara damai akak duk mana?DeQdEq selalu pegi umah kawan kat damansara damai...

    akak dok lestari jer deqdeq.. Tu la tu.. tp rasanya bermastautin kt sini je la deqdeq sbb hubby org kl..sumber pendapatan dia pn kt kl.

    rasanya kwn DeQdEq pun duk lestri juga la...dekat sangat la tu..hehhe...leh la nnt jumpa akak..heheh

    dah kawen org KL...terpaksala yer duk KL..

    ooo...org kedah rupanya,awat x habaq kita awai2...

    chegu mai melawat muri-murid kedah sat..bukan pa nak check da tanda blom borang kehadiran kelas ni...
    http://muhamadabbasbinmohdamin.blogspot.com/2010/12/saya-blogger-kedah.html

    salam senegeri ... singgah kejap smbil click cik nuff :) amira24690.blogspot.com

    Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
     
    Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
    Back To Top