Jom Sertai Bloglist Blog Bdk Botak

http://www.budakbotak.com/2011/01/jom-sertai-bloglist-blog-bdk-botak.html
Budak botak bukan sebarang botak ok! Beliau pernah mencetuskan satu entri yang menjadi buruan para2 pengguna berukban.. Kali ni bukan nak share toturial nak buat beruk lari laju ke hapa ke tapi beliau telah mewujudkan satu segmen Bloglist.. Nak kena terang ke apa kejadahnya Segmen ni?? Tak perlu semua orang tau Bloglist tu apa kalau korang ada blog. So, segmen ni pun orang manusia2 yang ada blog jer.. Untuk pengetahuan budak botak Lekit ada lagi satu blog.. So masukkan la dua2 yer.. (http://lekatlekitgurl.blogspot.com/) Orang tamak selalu rugi, ingat!! hehehehehehe

Untuk mengelakkan sebarang krisis identiti disini Lekit nak bagitau Lekit adalah seorang perempuan yer.. Bukan Nyah tau! Lebih2 lagi nak bagitau kat orang yang tag lekit ni.. Nyah Zulfikar Misai.. (Mau lari tak Cukup tanah ni..kekekeke). Beliau la yang bertanggungjawab sekiranya Blog lekit tak pecah panggung lepas join segmen budak botak ni. (Kekekeke just joke, k!)

So Lekit di paksa untuk mencari 3 orang mangsa untuk di paksa pula join segmen ni.. (Bleh statement paksa memaksa camtu??)
Deqdeq
Cma Shima
Cekla

Dah cukup syarat tu. Jangan lelebih lak macam Nyah sorang tu.. kan?? Lari2 berirama dulu sambil main kejar2 dengan Nyah Zulfikar.
Share this article :
+
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "Jom Sertai Bloglist Blog Bdk Botak"

Nyah.. apsal takde link terus ke blog i???? sentap sikit nih... anyway thanks :) huhuhu

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top