PANAS! TERBUKTI LISA SURIHANI MAIN KAYU TIGA

Tengok muka macam gud gud je Lisa ni, kan?? Sepanjang penglibatan dia dalam bidang seni jarang2 kita nak dengar kontroversi yang bukan - bukan pasal Lisa ni sampai la dia mendirikan rumahtangga dengan Yusri KRU.

Tup tup muncul pula cerita dia main kayu tiga. Kes ni memang dah ada bukti jadi bukan gosip semata mata. Kalau korang nak tau Lisa Surihani main kayu tiga dengan siapa kat luar negara... Jom den nak story

Orang yang di kaitkan dengan Lisa ni tak lain tak bukan Tomok & Beto. Amboi Lisa sekali skandal dengan dua orang. Tapi Yusri senyum jer. Alah skandal dalam filem apa la sangat kan. Hahahaha.. mesti ada yang kecik hati baca entri ni. Ni cuma nak annouce Filem Istanbul aku datang akan di tayangkan kat Astro First. Jadi sapa2 yang ada kuali astro tu boleh la tengok filem ni.

Atau boleh tengok promo kat sini >> ISTANBUL AKU DATANG <<

Share this article :
+
Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "PANAS! TERBUKTI LISA SURIHANI MAIN KAYU TIGA"


cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top