Buat Manusia Yang Taksub Politik

Politik sekarang semakin parah lagi2 bagi golongan yang obses & taksub sampai kotak fikiran mereka di penjara dengan satu fahaman politik sampai tak boleh terima perbezaan pendapat apatah lagi yang baik kalau ianya datang dari pihak yang tak disokong.

Benda ni semakin parah bila wujudnya pejuang politik di laman sosial. Putus kawan tu tak pelik la kalau putus silaturrahim pun boleh berlaku hanya sebab berbeza fahaman politik.

Satu benda yang korang (manusia2 yang taksub) kena tahu kita ni manusia mustahil dalam setiap perkara kita sama & sependapat even keluar dari perut mak yang sama pun. Berbeza pendapat tu normal yang jadi tak normal adalah mereka2 yang putuskan silaturrahim sebab tak sama pendapat.

Last words.. Kita mungkin berbeza pendapat tapi tak semestinya bertegang urat. Buat kawan2 yang obses sangat tu,lapangkan hati buka minda jadi orang yang matang bukan jadi manusia yang hidup dalam kepompong sempit sampai tak boleh terima perbezaan. Robot pun setting dia bukan semua sama inikan pula kita manusia.peace!

Share this article :
+
Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "Buat Manusia Yang Taksub Politik"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top