YANG SUKA KUTUK MALAYSIA PUN PASTI BANGGA DENGAN 16 PERKARA NI

Yelah.. Memang sistem pemerintahan kat Malaysia ni kadang2 nampak lemah dalam beberapa sudut. Kita rasa tak puas hati. Nak2 hari ni kita perlu berdepan lagi dengan kenaikkan harga minyak. Lagi la lunyai kerajaan Malaysia kena hentam. Sapa suka harga barang naik ye dak? Orang kaya pun tak suka apatah lagi kita yang tak berapa ada kekayaan ni.


Walau banyak kelemahan pemerintahan kerajaan Malaysia ni tapi percayalah Malaysia masih mempunyai keistimewaannya tersendiri yang walau kita kutuk & tak puas hati macam mana pun dengan apa yang berlaku kat Malaysia ni kita akan rindu 16 perkara ni bila berada di luar negara. Even Alvin Tan pun confirm dia rindu 16 perkara ni cuma dia takut je nak balik Malaysia so dia buat2 la macam takde apa yang dia rindu tentang Malaysia. Sekarang kita ada kat tanahair sendiri, so kita tak rasa sangat benda tu istimewa sebab kita boleh hadap semua perkara tu tanpa batasan.

Jadi kalau korang nak tahu apa 16 perkara yang korang tak boleh tipu korang tak rindu kat Malaysia, meh tengok kat sini >> 16 Perkara Paling Popular menjadi kebanggan Rakyat Malaysia <<

Moral of the story.. hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri.. biarpun batu tetap terbaik di mata rakyatnya.

Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "YANG SUKA KUTUK MALAYSIA PUN PASTI BANGGA DENGAN 16 PERKARA NI"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top