UNTUK YANG SUKA AKTIVITI MENDAKI KENA TAHU TENTANG NI

UNTUK YANG SUKA AKTIVITI MENDAKI KENA TAHU TENTANG NI. ramai aku tengok friends kat FB aku ni suka hiking @ mendaki. Paling popular kat sini Broga Hills la depa dok pi. Atau bukit tabur.. Kat situ ada satu rumah seorang insan bergelar pencinta haiwan yang menyelamat banyak kucing terbiar yang sakit. Tapi jangan hangpa pi situ selain nak mendaki dok bawak stok kucing2 kat rumah hangpa yang dah hangpa rasa jemu nak jaga campak kat situ pulak ok!


Aku pun suka jugak hiking masa kecik2 dulu tapi setakat bukit kat kampung aku yang aku & kengkawan panggil bukit rohana. Sebab ada sorang kawan rumah dia dekat dengan bukit tu nama dia Rohana terus kami namakan dia bukit rohana. Hahahaha. Masa naik tu ok tapi bila nak turun rasa pening jugak la sebab laluan bukit tu di buat macam lereng2 kan. Berpusing2 juga la. Dari atas bukit boleh nampak pekan. Kalau nak pergi hiking tu siap bawak bekal air lagi. Konon macam nak mendaki sangat la.

Tapi aku bukan nak cerita pasal bukit rohana atau nak cerita pasal seorang pencinta haiwan tapi pada yang suka aktiviti hiking @ mendaki bukit/gunung ni yang ni korang kena tahu. Jangan menyesal kalau terlepas pandang hokay! Jangan menangis di kaki bukit pulak nanti. Kalau korang betul2 pencinta aktiviti lasak ni korang mesti clik & baca kat sini >> Mesti tahu tentang 16 Group ni sebelum menyesal <<

Jadi lepas ni korang boleh la buat aktiviti hiking dengan meriah tanpa ragu ragu lagi. Keselamatan anda terjamin & banyak aktiviti menarik boleh buat.
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "UNTUK YANG SUKA AKTIVITI MENDAKI KENA TAHU TENTANG NI"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top