PAIP AIR FENG SHUI NI CUMA BERHARGA RM8

PAIP AIR FENG SHUI NI CUMA BERHARGA RM8. ada sapa kat sini mengamalkan feng shui ke? Kalau aku memang tak la.. Feng shui bagi aku kau usaha kau berjaya. Kau duduk melingkar dari siang sampai ke malam macam ular sawa kenyang, kau letak apapun ikut feng shui pun tak bagi apa2 kesan pun.


Orang cina je banyak percaya pasal feng shui ni. feng shui ni macam meletak atau mengatur barang untuk mendapat nasib yang baik bagi kepercayaan orang cina. Sebab tu ada orang cina sangat menitik beratkan feng shui dalam susunan perabot di rumah atau di tempat perniagaan mereka.

Feng shui tak tertakluk pada susunan barang je.. ada jugak benda2 tertentu katanya kalau di letak dalam rumah boleh membawa nasib yang baik contoh macam tips yang di beri master feng shui ni. Katanya paip air ni boleh bagi feng shui. Ingatkan mahal rupanya paip air ni harga RM8 jer. Nak tau paip air yang macam mana meh tengok kat sini >> Tips Feng shui Dari Master Guna Paip Air << Manatau sebab cantik korang boleh beli untuk deco bilik air kat rumah. Tak semestinya untuk feng shui je kan.

Kalau ikut kepercayaan orang cina.. feng shui ni pun ada pantang larang. Elok jugak la kita walau bukan dari bangsa cina atau menganut agama yang sama dengan mereka ambil tahu. Bukan apa mungkin kita bertandang di rumah mereka.. at least kita tak melanggar pantang larang feng shui mereka bila kita ada info, ye dak? Menghormati tu sangat penting untuk mengekalkan hubungan baik.
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "PAIP AIR FENG SHUI NI CUMA BERHARGA RM8"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top