WANITA YANG HEBAT DALAM KERJAYA BELUM TENTU MAMPU JADI SURIRUMAH

WANITA YANG HEBAT DALAM KERJAYA BELUM TENTU MAMPU JADI SURIRUMAH. Betul ke? seseorang yang hebat dalam kerjayanya adalah seseorang yang tak mampu jadi surirumah sepenuh masa. Ni mesti wanita wanita bekerjaya mula menyerang entri ni kan untuk membahaskan topik ni. Pepandai je buat statement tanpa kajian macam tu. Suka2 hati je cakap wanita bekerja tak mampu jadi surirumah.


Bukan la aku cakap aku cuma terbaca satu entri kat satu blog ni pasal ni. Tapi belum terbukti yang wanita bekerjaya tu tak mampu jadi surirumah sepenuh masa cuma perlu test dulu la kalau dia betul2 ada niat nak jadi surirumah. Adakah dia mampu atau tak. Nak test macam mana? Meh test kat sini >> Anda Mungkin Pekerja Hebat Di Pejabat, Tapi Mampu Tak Jadi Suri Rumah Sepenuh Masa? <<

Apa macam korang betul2 ada talent sebagai surirumah ke tidak. Jangan ingat jadi surirumah ni senang ok! Tak semua orang mampu untuk jadi surirumah walaupun seseorang tu hebat dalam kerjayanya. Jadi jangan pandang sebelah mata pada surirumah. Kami ni multifuction ok! surirumah sekarang pun ramai bekerja dari rumah. Contoh macam aku.. Pun di kira bekerja dari rumah jugak di samping menguruskan hal2 rumah tangga.
Share this article :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "WANITA YANG HEBAT DALAM KERJAYA BELUM TENTU MAMPU JADI SURIRUMAH"

Yalah... Bukan semua perempuan macam tu, ada yang pandai mengurus masa dan keluarga walaupun berjawatan tinggi dalam pejabat.

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top