ARTIS BELASAH SUAMI SAMPAI MATI

Wah.. siapakah artis yang ala2 wrestler ni yang sanggup belasah suami sendiri sampai arwah?? Dahsyat jugak yer bini2 zaman sekarang. Jadi tak pelik la kalau ada kes suami kena dera, kena pukul & belasah dengan isteri lagi lepas ni. Kalau dulu kita selalu dengar paling keji pun sesetengah bini ni buat sihirkan suami, jamu nasi kangkang bagai.. semua guna secara halus sekarang tidak lagi.

Penyanyi ni di katakan seorang penyanyi 90an.. ada yang mendakwa penyanyi bernama N***I. tettttttttttttttt.... tak boleh nak nak dedah sangat identiti sebab tak sure lagi betul2 dia di sabitkan kesalahan atau tidak. Dia baru di reman untuk siasatan & belum di dakwa pun.

Dari sumber akhbar katanya berlaku pertengkaran dan pergelutan antara mangsa dan penyanyi tersebut apabila si suami kerumahnya untuk bertemu dengan anak mereka berusia setahun sehingga menyebabkan si suami pengsan sebelum si suami di jumpai sudah tak bernyawa lagi di salah sebuah pangsapuri dengan kaki & tangan terikat.

Ganas sungguh yer wanita hari ni... Ganas2 seorang isteri harus ingat syurga tetap di bawah tapak kaki suami. Moga2 si suami itu sempat mengampunkan dosa2 isterinya yang brutal itu.

di kondo inilah si suami retis itu di temui mati dalam keadaan tangan & kaki terikat. Sumber kat SINI

P/S : Pompuan ganas camni layak kawen dengan undertaker jer... hahahaha

** Untungnya pelanggan Ambank dapat RM388,888. Tak caya clik sini >> PELANGGAN AMBANK DI HARGAI DENGAN RM388,888 <<

** Surirumah mesti suka. Kalau lelaki pun confirm minat sebab hanya dengan deco2 & kemas dapat TV HD LED. Nak clik sini >> KEMAS, HIAS & DAPAT TV HD LED <<

** Wahai wanita seluruh dunia.. Yang minat dress nak dress percuma special design lagi boleh clik kat sini >> NAK DRESS YANG GORGEOUS ?? <<
Share this article :
+
Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "ARTIS BELASAH SUAMI SAMPAI MATI"

mmg ganas betoi la artis tu...agaknya dia pemegang black belt kot...

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top