SERAM! KUKU BELIT BADAN MAYAT DALAM KUBUR

Kisah ni moga jadi pedoman buat semua yang membaca. Kisah seorang penggali kubur yang tersalah gali kubur yang masih mempunyai mayat & dapat lihat sesuatu yang menyeramkan juga menginsafkan. Allah nak memperlihatkan bagaimana rupa mayat yang tidak di terima bumi mungkin kerana dosa semasa hayatnya.

PENGALAMAN terjumpa mayat yang tidak diterima bumi antara detik yang tidak boleh dilupai oleh Solihin Yusoff, 35, sepanjang bergelar penggali kubur. Ceritanya, pada ketika itu dia sedang menggali sebuah kubur di Tanah Perkuburan Islam Tanjung Tokong.

Gara-gara tidak mempunyai batu nisan, dia tidak sangka tanah yang digalinya sebenarnya sudah terdapat jasad lain di dalamnya.

“Pada masa itulah saya terkejut apabila mendapati jasad berkenaan masih ada sedangkan papan keranda sudah pun reput, sementara kain kafan yang membaluti tubuh mayat berkenaan juga sudah tiada.

“Anehnya, saya dapat lihat jasadnya berwarna merah seakan terbakar dan wajah semua tidak ada, cuma jasad sahaja sementara kukunya ibarat hidup.




“Kuku mayat berkenaan memanjang seakan hidup dan membelit badannya sendiri, itu antara pengalaman yang saya tidak akan lupakan sepanjang hayat ( Untuk artikel penuh sila clik kat SINI )

Moga jadi pedoman & pengajaran kepada kita semua yang masih hidup. Apapun semoga Allah mengampunkan dosa2 kita sebelum kita pulang kepangkuan Nya.

** Dok berfacebook, bertwitter sampai bosan & nak cari sesuatu yang baru. try ni.. Sambil online sambil share iklan sambil dapat duit. Jom sign up sekarang. Free je kat sini >> CARI DUIT KOPI SAMBIL ONLINE
 
Share this article :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "SERAM! KUKU BELIT BADAN MAYAT DALAM KUBUR"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top