TENTANG WHITE COFFEE YANG MUNGKIN ANDA TIDAK TAHU

TENTANG WHITE COFFEE YANG MUNGKIN ANDA TIDAK TAHU. sapa kat sini suka minum white coffee?? Aku kopi2 ni nak kata suka minum tu takde la. Minum kopi pun jarang. Tapi kalau minum kopi pun black coffee je takde white coffee kat rumah aku ni. Aku pun jarang nak lepak2 minum kat setarbak ke.. kopitiam ke. Almaklum la.. berjimat cermat sambil mencari kenikmatan makanan yang lebih sedap berbanding tempat tempat macam tu. Aku ni bukan ada berurusan dengan orang bisnes besar2 ke nak lepak2 kat situ. 90% outing aku dengan family kecik aku ni jer... hehehehe


Ramai yang suka minum white coffee tapi tak semua orang tahu tentang white coffee. white Coffee di katakan bukan original kopi sebab di campur banyak bahan lain untuk menjadikan ia sedap. White coffee @ kopi putih ni asalnya dari Ipoh. Kopi putih ni bahannya bukan hanya kopi & susu. Kalau korang nak tahu apa bahan rahsia white coffee & macam mana ia di sediakan boleh tengok kat sini >> White Coffee <<

Aku pun selama ni tak tau jugak ingatkan white coffee tu kopi & susu di tambah mungkin white chocolate ke nak bagi nampak macam putih. Rupanya.. tanggapan aku memang salah. Kalau korang mempunyai tanggapan yang salah pasal white coffee macam aku boleh la bagi kat link yang aku bagi untuk mengetahui apa rahsia sebenar white coffee tu.
Share this article :
+
Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "TENTANG WHITE COFFEE YANG MUNGKIN ANDA TIDAK TAHU"

Terima Kasih Sudi Komen Di Sini
 
Template By. Kunci Dunia Designed by sensasi2020
Back To Top